E-commerce Client Partner

praca zdalna

Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy - m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Gazeta.pl to biznes stawiający na efektywność. Naszym czytelnikom dostarczamy aktualnych informacji o najważniejszych wydarzeniach w Polsce i na świecie, a naszym klientom oferujemy skuteczną reklamę opartą na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Szukamy osób elastycznych, tolerancyjnych, zaangażowanych i dociekliwych, którym nie są obojętne takie tematy jak prawa człowieka, ekologia i różnorodność. 

Interesujesz się e-commerce, nowymi technologiami oraz trendami sprzedaży e-commerce?

Dołącz do teamu sprzedażowego gazeta.pl (m.in. serwisy avanti24.pl, czterykaty.pl) - jednego z liderów rynku informacji cyfrowej w Polsce i twórz razem z nami najbardziej rozpoznawalne marki w kraju.

Jeśli skróty CPC, C2C, CPS, COS, ROAS nie są Ci obce, to jesteś idealnym Kandydatem/Kandydatką na powyższe stanowisko.

Twoje zadania:

  • budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami,
  • rozwój współpracy u dotychczasowych klientów,
  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla poszczególnych klientów,
  • prowadzenie spotkań/prezentacji oraz negocjowanie warunków handlowych,
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi na każdym etapie współpracy z klientem (onboarding, realizacja, review, upselling),
  • efektywna współpraca z innymi działami firmy, w celu zapewnienia najwyższej jakości rozwiązań i usług,
  • monitorowanie efektywności podejmowanych działań w odniesieniu do KPI klientów,
  • analiza rynku, konkurencji oraz trendów w segmencie e-commerce,
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

Nasze oczekiwania:

  • minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B (najlepiej w segmencie e-commerce),
  • mile widziane doświadczenie we wdrażaniu oferty klientów na marketplace'y oraz podstawowa znajomość narzędzi do mierzenia efektywności - GA4, Pixel, Looker Studio,
  • umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami,
  • wiedza z zakresu performance oraz umiejętność efektywnego jej wykorzystania podczas spotkań z klientami będzie dodatkowym atutem,
  • zorientowanie na klienta i na oczekiwany wynik,
  • samodzielność, kreatywność, systematyczność i dobra organizacja.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy,
  • pracę zdalną lub hybrydową - do wyboru,
  • pakiet benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, linia wsparcia psychologicznego, przedpłacona karta płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru).
APLIKUJ

REKRUTACJĘ PROWADZI:

Katarzyna Stachowicz

in Specjalistka ds. rekrutacji