Performance Marketing Manager - Google Ads, Meta Ad

Warszawa/praca hybrydowa

Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy - m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Gazeta.pl to biznes stawiający na efektywność. Naszym czytelnikom dostarczamy aktualnych informacji o najważniejszych wydarzeniach w Polsce i na świecie, a naszym klientom oferujemy skuteczną reklamę opartą na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Szukamy osób elastycznych, tolerancyjnych, zaangażowanych i dociekliwych, którym nie są obojętne takie tematy jak prawa człowieka, ekologia i różnorodność.  

Dołącz do zespołu Gazeta.pl i pomóż nam tworzyć jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w kraju!  

Twoje zadania:

  • prowadzenie kampanii w sieciach reklamowych Google Ads, Meta Ad, skalowanie kampanii performance,
  • współtworzenie strategii reklamowych nastawionych na konwersję z wykorzystaniem dostępnych kanałów digital marketingu,
  • planowanie, zakup i optymalizowanie kampanii w modelach CPS, CPL, CPA, CPC,
  • planowanie i zarządzanie budżetem reklamowym i na podstawie wyznaczonych KPI,
  • rekomendowanie nowych pomysłów i rozwiązań mających na celu zwiększenie sprzedaży/generowanie leadów itd.

Nasze oczekiwania:

  • minimum 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii performance po stronie klienta/agencji, poparte sukcesami,
  • bardzo dobra znajomość kanałów paid search, szczególnie Google Ads,
  • znajomość polityk reklamowych - Google/Meta,
  • umiejętność analitycznego myślenia, raportowania i wyciągania wniosków,
  • bardzo dobre posługiwanie się arkuszami kalkulacyjnymi t.j. Excel/Google Sheets,
  • dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, dokładność i odpowiedzialność,
  • multizadaniowość.

Mile widziane:

  • znajomość kanałów paid social, szczególnie Microsoft Ads, Tik Tok Ads,
  • znajomość narzędzi: Meta Business Manager, Meta Ad Manager, Google Analytics 4, Looker Studio, Google Tag Manager,
  • umiejętność działania w ramach SQL, BigQuery,
  • umiejętności interpersonalne/zarządzanie małym zespołem,
  • wiedza z zakresu: afiliacji, pozyskiwania leadów.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o dowolną formę współpracy, 
  • pracę w modelu hybrydowym - w większości zdalnie z biurem w Warszawie z kawiarnią, stołówką, siłownią, sauną, basenem oraz parkingiem dla rowerów, 
  • przy zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę dostęp do pakietu benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, linia wsparcia psychologicznego, przedpłacona karta płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru), 
  • przy zatrudnieniu w oparciu o umowę cywilnoprawną możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego oraz ubezpieczenia na życie, linia wsparcia psychologicznego, dostęp do karty Multisport, zniżki na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów oraz do kina i teatru, 
  • pracę w jednej z największych firm medialnych w Polsce. 
APLIKUJ

REKRUTACJĘ PROWADZI:

Alina Pavlychenko

in Specjalistka ds. rekrutacji