Audytor wewnętrzny/Audytorka wewnętrzna

Warszawa/praca hybrydowa

Jesteśmy jedną z największych firm medialnych w Polsce. Od ponad 30 lat tworzymy jakościowe treści, oferujemy ciekawą rozrywkę oraz szeroki wybór usług reklamowych. "Gazeta Wyborcza", Wyborcza.pl, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio ZET, AMS, kina Helios to tylko niektóre z naszych marek.

Tworzymy nowy zespół, który stawia na otwartość, współpracę i pozytywne relacje. Czeka tu na Ciebie pozytywna atmosfera, wzajemne wsparcie i kultura dzielenia się wiedzą. Dołącz do nas i razem budujmy zespół, w którym każdy czuje się swobodnie i może liczyć na pomoc ze strony współpracowników.

Twoje zadania:

  • identyfikacja i ocena ryzyka w procesach funkcjonujących w organizacji,
  • śledzenie najnowszych trendów w zakresie ryzyka (m.in. zmiany związane z ESG),
  • realizacja projektów doradczych oraz audytów wewnętrznych zgodnie z ustalonym planem (przegląd procesów biznesowych, przeglądy zwinne),
  • sporządzenie raportów pokontrolnych oraz dokumentacji audytowej,
  • monitorowanie kluczowych projektów w Grupie,
  • rozwój narzędzi wykorzystywanych w audycie wewnętrznym,
  • ścisła współpraca z innymi działami odpowiadającymi za funkcje kontrolne m.in. compliance, ochrona danych osobowych,
  • doskonalenie procesów w audytowanym obszarze,
  • weryfikacja efektywności obowiązujących regulacji i procedur oraz przygotowanie rekomendacji, co do ich zmiany lub modyfikacji,
  • monitorowanie i ocena zaleceń audytowych.

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe w zakresie finansów, ekonomii, matematyki lub kierunków pokrewnych,
  • co najmniej 4 lata doświadczenia na podobnym samodzielnym stanowisku w audycie wewnętrznym lub podobnych stanowiskach m.in. w dziale zarządzania ryzykiem, audycie finansowym etc.,
  • doświadczenie w pracy w organizacjach o złożonej strukturze biznesowej,
  • znajomość regulacji, standardów i dobrych praktyk w obszarze audytu wewnętrznego,
  • wysokie kompetencje analityczne, umiejętności tworzenia raportów i analiz, łatwość w formułowaniu wniosków,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, PowerPoint),
  • samodzielność w pozyskiwaniu informacji niezbędnych do pracy, umiejętność rozwiązywania problemów oraz wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.

Mile widziane:

  • znajomość MS Visio, SQL, Power BI,
  • umiejętność oceny skuteczności i bezpieczeństwa narzędzi IT wspierających procesy biznesowe,
  • doświadczenie w firmie technologicznej,
  • posiadanie certyfikatu lub bycie w trakcie jego uzyskania:  CIA, CISA, CIMA, ACCA, CRMA.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pracę w modelu hybrydowym - min. 2 dni w tygodniu w biurze w Warszawie z kawiarnią, stołówką, siłownią, sauną, basenem oraz parkingiem dla rowerów,
  • elastyczny czas pracy, 
  • przy zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę dostęp do pakietu benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, linia wsparcia psychologicznego, przedpłacona karta płatnicza Edenred, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru),
  • pracę w jednej z największych firm medialnych w Polsce.
APLIKUJ

REKRUTACJĘ PROWADZI:

Beata Daciewicz

in Specjalistka ds. rekrutacji