Marketing i produkt reklamowy

Na mieście mówią, że robimy to dobrze.
Marketing i produkt reklamowy

Pewnie zastanawiasz się, jak pracujemy…

Kreatywnie, nieszablonowo, z pasją. Tworzymy i realizujemy kampanie wewnętrzne, zewnętrzne i społeczne. Działamy na małych i dużych budżetach, w skalach mikro i makro. Kreatywnie szalejemy w princie, digitalu, eterze, kinie i outdorze. Wykorzystujemy różne formy reklamowe: klasyczne, digitalowe, wideo, konferencje, eventy, a nawet konkursy.

Wpis

Budujemy i optymalizujemy produkty reklamowe pracując przy tym zarówno kreatywnie, jak i analitycznie. Kreujemy koncepcje na niecodzienne projekty specjalne dla naszych klientów. Konsultujemy się i pozyskujemy ekspercką wiedzę od zespołów sprzedaży, IT, redakcji, produktu i kreacji. Działamy z wieloma zespołami, które wzajemnie się uzupełniają i inspirują.

Wpis

Gazeta.pl z nagrodą INMA

Projekt Gazeta.pl zwyciężył w kategorii Najlepsza kampania społeczna i PR prestiżowego konkursu Global Media Awards organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Jury nagrodziło zespół portalu za akcję „Alarm dla klimatu” stworzoną wraz z Koalicją Klimatyczną. Zgodnie z danymi Newton Media „Alarm dla klimatu” dotarł do 500 mln odbiorców na całym świecie. To już trzecia z rzędu nagroda INMA dla Gazeta.pl.

Gazeta.pl z nagrodą INMA

Kampania serwisu Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie.

Serwis Wysokieobcasy.pl/zyclepiej, którego hasłem przewodnim jest „Żyć lepiej. Psychologia codziennie”, to najnowszy projekt redakcji „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”. Na jego łamach można znaleźć sprawdzone porady, intrygujące rozmowy oraz pogłębione artykuły dotyczące relacji, rodzicielstwa, życia seksualnego, pracy czy balansu psychicznego. W marcu wystartowała kampania promocyjna serwisu, która jest realizowana w internecie (sieć Google, YouTube i Facebook) oraz w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Towarzyszy jej autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach „Gazety Wyborczej” oraz na profilach dziennika oraz „Wysokich Obcasów” w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Wyborczej”.

Kampania serwisu Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie.
arrow previous
arrow next

Tutaj czekają na Ciebie najświeższe oferty pracy.

Project Manager

AGORA SPÓŁKA AKCYJNA

Rodzaj umowy: umowa o pracę, umowa cywilnoprawna

Sprawdź
Praktyki w dziale programowym Rock Radia

AGORA SPÓŁKA AKCYJNA

Rodzaj umowy: umowa o praktykę

Sprawdź
Artist Manager

AGORA SPÓŁKA AKCYJNA

Rodzaj umowy: dowolna forma współpracy

Sprawdź
arrow previous
arrow next

Nie widzisz nic dla siebie?

Wyślij nam swoje CV.
Znajdzie się ono w bazie,
do której sięgamy w czasie rekrutacji.

Wyślij CV