Marketing i produkt reklamowy

Na mieście mówią, że robimy to dobrze.
Marketing i produkt reklamowy

Pewnie zastanawiasz się, jak pracujemy…

Kreatywnie, nieszablonowo, z pasją. Tworzymy i realizujemy kampanie wewnętrzne, zewnętrzne i społeczne. Działamy na małych i dużych budżetach, w skalach mikro i makro. Kreatywnie szalejemy w princie, digitalu, eterze, kinie i outdorze. Wykorzystujemy różne formy reklamowe: klasyczne, digitalowe, wideo, konferencje, eventy, a nawet konkursy.

Wpis

Budujemy i optymalizujemy produkty reklamowe pracując przy tym zarówno kreatywnie, jak i analitycznie. Kreujemy koncepcje na niecodzienne projekty specjalne dla naszych klientów. Konsultujemy się i pozyskujemy ekspercką wiedzę od zespołów sprzedaży, IT, redakcji, produktu i kreacji. Działamy z wieloma zespołami, które wzajemnie się uzupełniają i inspirują.

Wpis

Gazeta.pl z nagrodą INMA

Projekt Gazeta.pl zwyciężył w kategorii Najlepsza kampania społeczna i PR prestiżowego konkursu Global Media Awards organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Jury nagrodziło zespół portalu za akcję „Alarm dla klimatu” stworzoną wraz z Koalicją Klimatyczną. Zgodnie z danymi Newton Media „Alarm dla klimatu” dotarł do 500 mln odbiorców na całym świecie. To już trzecia z rzędu nagroda INMA dla Gazeta.pl.

Gazeta.pl z nagrodą INMA

Kampania serwisu Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie.

Serwis Wysokieobcasy.pl/zyclepiej, którego hasłem przewodnim jest „Żyć lepiej. Psychologia codziennie”, to najnowszy projekt redakcji „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”. Na jego łamach można znaleźć sprawdzone porady, intrygujące rozmowy oraz pogłębione artykuły dotyczące relacji, rodzicielstwa, życia seksualnego, pracy czy balansu psychicznego. W marcu wystartowała kampania promocyjna serwisu, która jest realizowana w internecie (sieć Google, YouTube i Facebook) oraz w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Towarzyszy jej autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach „Gazety Wyborczej” oraz na profilach dziennika oraz „Wysokich Obcasów” w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Wyborczej”.

Kampania serwisu Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie.
arrow previous
arrow next

Tutaj czekają na Ciebie najświeższe oferty pracy.

Praktyki w dziale programowym Rock Radia

AGORA SPÓŁKA AKCYJNA

Rodzaj umowy: umowa o praktykę

Sprawdź
arrow previous
arrow next

Nie widzisz nic dla siebie?

Wyślij nam swoje CV.
Znajdzie się ono w bazie,
do której sięgamy w czasie rekrutacji.

Wyślij CV