Creative Project Manager /Kierownik Projektów Kreatywnych

Warszawa/praca hybrydowa

Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy – m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Dostarczamy aktualne informacje, komentujemy bieżącą sytuację i jesteśmy obecni przy najważniejszych wydarzeniach rozrywkowych, lifestyle’owych i sportowych. Naszą ambicją jest zmienianie świata na lepsze poprzez skupianie się na ważnych kwestiach społecznych i poruszanie trudnych tematów. Prawa człowieka, wolne media, ekologia, edukacja, zdrowie psychiczne, generacja Z, inkluzywny język, fact checking, dziennikarstwo rozwiązań, opinie i komentarze to filary pracy dziennikarzy naszego portalu.  

Dołącz do zespołu Gazeta.pl i pomóż nam tworzyć jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w kraju!  

Twoje zadania: 

  • przygotowywanie i realizacja ofert content marketingowych do serwisów internetowych i mediów społecznościowych Gazeta.pl,
  • tworzenie koncepcji mediowych i opracowywanie strategii działań marketingowych dla różnych branż i klientów w obrębie Grupy Gazeta.pl oraz pozostałych mediów Agory,
  • udział w spotkaniach z klientami Gazeta.pl,
  • koordynowanie i zarządzanie procesem wdrożeniowo-realizacyjnym projektów kreatywnych oraz produktów digitalowych,
  • ustalanie priorytetów, tworzenie harmonogramów i budżetów projektowych,
  • zapewnienie zgodności realizowanych projektów z ofertą, wymaganiami klienta i standardami jakości,
  • monitorowanie i analiza trendów w content marketingu oraz innych obszarach działalności działu projektów specjalnych,
  • analizowanie działań konkurencji oraz preferencji klientów,
  • tworzenie i współpraca przy opracowywaniu koncepcji graficznych dla materiałów promocyjnych i reklamowych,
  • przygotowywanie raportów oraz prezentacji dotyczących postępów projektów,
  • publikacja kontentu natywnego w ramach projektów specjalnych oraz produktów digitalowych.

Nasze oczekiwania: 

  • min. roczne doświadczenie w pracy w segmencie digital (w mediach),
  • doświadczenie w tworzeniu koncepcji i strategii mediowych,
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami kreatywnymi,
  • znajomość trendów i kluczowych wskaźników efektywności kampanii reklamowych,
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
  • elastyczność i proaktywność,
  • otwartość na zmiany oraz wyzwania.

Oferujemy:  

  • zatrudnienie w oparciu o wybraną formę współpracy – umowa o pracę bądź B2B, 
  • pracę hybrydową z przyjazną przestrzenią biurową do Twojej dyspozycji, przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie. W budynku znajduje się kawiarnia, stołówka oraz parking dla rowerów,
  • przy zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę dostęp do pakietu benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieka medyczna, możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie, linia wsparcia psychologicznego, dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru),   
  • przy zatrudnieniu w oparciu o umowę cywilnoprawną możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego oraz ubezpieczenia na życie, linia wsparcia psychologicznego, dostęp do karty sportowej, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru, 
  • pracę w jednej z największych firm mediowych w Polsce. 
APLIKUJ

REKRUTACJĘ PROWADZI:

Anna Szymońska

in Specjalistka ds. rekrutacji, szkoleń i projektów HR