E-commerce New Business Manager

praca zdalna

Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy – m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl cieszą się dużą popularnością w swoich kategoriach tematycznych. Gazeta.pl to biznes stawiający na efektywność i innowacje. Dostarczamy naszym czytelnikom aktualne informacje o najważniejszych wydarzeniach w Polsce i na świecie, a naszym klientom oferujemy skuteczną reklamę opartą na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Szukamy osób zaangażowanych, dociekliwych, które są ciekawe świata i chcą się rozwijać razem z nami. 

Interesujesz się e-commerce, nowymi technologiami oraz trendami sprzedaży e-commerce? 

Dołącz do teamu sprzedażowego grupy serwisów Gazeta.pl – jednego z liderów rynku informacji cyfrowej w Polsce i twórz razem z nami najbardziej rozpoznawalne marki w kraju. Jeśli skróty CPC, C2C, CPS, COS, ROAS nie są Ci obce, to jesteś idealnym kandydatem/kandydatką na powyższe stanowisko.  

Twoje zadania: 

  • pozyskiwanie nowych klientów (bezpośrednio i przez wybrane agencje reklamowe), 
  • budowanie oraz utrzymywanie długofalowych relacji z klientami, 
  • opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży dla poszczególnych klientów, 
  • realizacja celi ilościowych i wartościowych, 
  • prowadzenie spotkań/prezentacji oraz negocjowanie warunków handlowych, 
  • zapewnienie wysokiej jakości obsługi na każdym etapie współpracy z klientem (onboarding, realizacja, review, upselling), 
  • efektywna współpraca z innymi działami firmy, w celu zapewnienia najwyższej jakości rozwiązań i usług, 
  • monitorowanie efektywności podejmowanych działań w odniesieniu do KPI klientów, 
  • analiza rynku, konkurencji oraz trendów w segmencie e-commerce, 
  • kreowanie pozytywnego wizerunku firmy. 

Nasze oczekiwania: 

  • minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B (najlepiej w segmencie e-commerce/performance), 
  • doświadczenie w sprzedaży produktów e-commerce, afiliacyjnych, email-marketingowych, 
  • podstawowa znajomość narzędzi do mierzenia efektywności – GA4, Pixel, Looker Studio, 
  • umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami, 
  • wiedza z zakresu performance oraz umiejętność efektywnego jej wykorzystania podczas spotkań z klientami, 
  • zorientowanie na klienta i na oczekiwany wynik,
  • samodzielność, kreatywność, systematyczność i dobra organizacja.

Mile widziane:  

  • znajomość branży motoryzacyjnej, deweloperskiej/inwestycyjnej, finansowej.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy,
  • pracę zdalną,
  • elastyczny czas pracy,
  • przy zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę dostęp do pakietu benefitów (dofinansowanie do karty sportowej, opieka medyczna, linia wsparcia psychologicznego, dofinansowanie do wypoczynku pracownika, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru),
  • przy współpracy w oparciu o umowę cywilnoprawną możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego oraz ubezpieczenia na życie, linia wsparcia psychologicznego, dostęp do karty sportowej, zniżki na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów oraz do kina i teatru,
  • współpracę z jedną z największych firm mediowych w Polsce, w której wszyscy mówimy sobie po imieniu.
APLIKUJ

REKRUTACJĘ PROWADZI:

Alina Pavlychenko

in Specjalistka ds. rekrutacji, szkoleń i projektów HR