Kierownik/Kierowniczka projektów kreatywnych

Warszawa/praca hybrydowa

Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy – m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Dostarczamy aktualne informacje, komentujemy bieżącą sytuację i jesteśmy obecni przy najważniejszych wydarzeniach rozrywkowych, lifestyle’owych i sportowych. Naszą ambicją jest zmienianie świata na lepsze poprzez skupianie się na ważnych kwestiach społecznych i poruszanie trudnych tematów. Prawa człowieka, wolne media, ekologia, edukacja, zdrowie psychiczne, generacja Z, inkluzywny język, fact checking, dziennikarstwo rozwiązań, opinie i komentarze to filary pracy dziennikarzy naszego portalu.  

Dołącz do zespołu Gazeta.pl i pomóż nam tworzyć jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w kraju!  

Twoje zadania: 

  • planowanie, egzekucja i analiza efektywności działań w social mediach, ze szczególnym naciskiem na integrację z content marketingiem i projektami kreatywnymi
  • koordynowanie i zarządzanie procesem wdrożeniowo-realizacyjnym projektów kreatywnych oraz produktów digitalowych​,
  • ustalanie priorytetów, tworzenie harmonogramów i budżetów projektowych,
  • identyfikowanie i zarządzanie ryzykami projektowymi oraz wdrażanie planów awaryjnych,
  • zapewnienie zgodności realizowanych projektów z ofertą, wymaganiami klienta i standardami jakości,
  • koordynacja działań między różnymi działami i zespołami zaangażowanymi w projekt, m.in. grafikami, developerami i innymi podwykonawcami,
  • organizowanie spotkań zespołowych oraz prezentacji postępów projektów,
  • monitorowanie i analiza trendów w content marketingu oraz innych obszarach działalności działu projektów specjalnych,
  • analizowanie działań konkurencji oraz preferencji klientów,
  • tworzenie i współpraca przy opracowywaniu koncepcji graficznych dla materiałów promocyjnych i reklamowych,
  • utrzymywanie kontaktu z interesariuszami projektu,
  • przygotowywanie raportów oraz prezentacji dotyczących postępów projektów,
  • publikacja kontentu natywnego w ramach projektów specjalnych oraz produktów digitalowych,
  • zapewnienie terminowej realizacji projektów zgodnie z ustalonym harmonogramem, budżetem oraz KPI.
  • ocena skuteczności działań kreatywnych oraz proponowanie usprawnień.

Nasze oczekiwania: 

  • min. dwuletnie doświadczenie w pracy w segmencie digital (w mediach),
  • doświadczenie w realizacji projektów w social mediach – od planowania kampanii po egzekucję i raportowanie efektów
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami kreatywnymi – digital,
  • znajomość narzędzi do zarządzania projektami,
  • znajomość trendów i kluczowych wskaźników efektywności kampanii reklamowych,
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność pracy w zespole,
  • elastyczność i proaktywność,
  • otwartość na zmiany oraz wyzwania,
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.

Oferujemy: 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • współpracę w modelu hybrydowym,
  • prywatną opiekę medyczną oraz linię wsparcia psychologicznego,
  • dofinansowanie do karty sportowej,
  • dofinansowanie do wypoczynku,
  • możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia na życie,
  • dodatkowe dni urlopu,
  • zniżki na nasze produkty i usługi - korzystaj z tańszych biletów do kina, teatru, na książki, ebooki, audiobooki,
  • pracę w jednej z największych firm mediowych w Polsce, w której wszyscy mówimy sobie po imieniu.
APLIKUJ

REKRUTACJĘ PROWADZI:

Anna Szymońska

in Specjalistka ds. rekrutacji, szkoleń i projektów HR