Menedżer/Menedżerka ds. promocji książek dla dzieci i młodzieży

Warszawa/praca hybrydowa

Jesteśmy jedną z największych firm medialnych w Polsce. Od ponad 30 lat tworzymy jakościowe treści, oferujemy ciekawą rozrywkę oraz szeroki wybór usług reklamowych. „Gazeta Wyborcza”, Wyborcza.pl, Gazeta.pl, Radio TOK FM, Radio ZET, AMS, kina Helios to tylko niektóre z naszych marek. 

Dołącz do zespołu Wydawnictwa Agora dla dzieci, pomóż nam kształtować wyjątkowe doświadczenia naszych czytelników oraz rozwijać i wzmacniać naszą markę! 

Twoje zadania:  

  • realizowanie wizji promocyjnej i komunikacyjnej Wydawnictwa Agora dla dzieci, dbanie o wizerunek marki, 
  • opracowywanie i realizacja strategii komunikacji i planów promocji poszczególnych tytułów z dbałością o efektywność podejmowanych działań oraz ich spójność z profilem, wartościami i wizerunkiem wydawnictwa, 
  • opracowanie planu podziału przyznanego budżetu na promocję tytułu i jego realizacja,  
  • skuteczne działania promocyjne w przestrzeni medialnej (organizowanie i koordynowanie wydarzeń promocyjnych offline i online; utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami, influencerami, mediami, instytucjami kulturalnymi; reprezentowanie wydawnictwa w mediach, w tym również internetowych), 
  • współpraca z autorami i koordynacja wydarzeń/działań z ich udziałem, w tym obsługa promocyjna targów i festiwali książki, 
  • współpraca z podmiotami zewnętrznymi i współpracownikami w celu realizacji planów promocyjnych, w tym z: agencją digital marketingową, bibliotekami, organizacjami samorządowymi/pozarządowymi,
  • opracowywanie materiałów na kanały social mediowe i stronę www Wydawnictwa Agora dla dzieci, we współpracy z działem graficznym,
  • współpraca w zakresie działań promocyjnych z zespołem całego wydawnictwa, w tym z działami: redakcyjnym (opiniowanie propozycji wydawniczych), handlowym, graficznym,
  • przygotowywanie okresowych raportów/podsumowań działań promocyjnych,
  • kontakt z czytelnikami.

Nasze oczekiwania:  

  • min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku  
    (najlepiej w branży wydawniczej lub mediach),
  • inicjatywa, umiejętność samodzielnego planowania i realizacji powierzonych zadań, odpowiedzialność,
  • kreatywność, rozwinięte kompetencje językowe i komunikacyjne, umiejętność robienia zdjęć,
  • predyspozycje do pracy w zespole,
  • zainteresowanie literaturą dziecięcą i młodzieżową,
  • znajomość działania różnych kanałów social mediów,
  • gotowość do wystąpień publicznych,
  • umiejętność zarządzania budżetem. 

Mile widziane:  

  • znajomość rynku wydawniczego,
  • kontakty w środowisku dziennikarzy, infuencerów, promotorów czytelnictwa.   

Oferujemy: 

  • zatrudnienie w oparciu o umowę cywilnoprawną lub współpraca B2B,
  • współpracę w modelu hybrydowym z biurem w Warszawie z kawiarnią, stołówką,  oraz parkingiem dla rowerów,
  • możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego oraz ubezpieczenia na życie,
  • linię wsparcia psychologicznego, dostęp do karty Multisport,
  • zniżki na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów oraz do kina i teatru,
  • możliwości rozwoju i realizacji autorskich pomysłów, 
  • ciekawą współpracę dla jednego z czołowych polskich wydawnictw. 
APLIKUJ

REKRUTACJĘ PROWADZI:

Alina Pavlychenko

in Specjalistka ds. rekrutacji, szkoleń i projektów HR