Specjalista/Specjalistka projektów kreatywnych

Warszawa/praca hybrydowa

Gazeta.pl to jeden z największych polskich portali internetowych, będący częścią Grupy Agora. Nasze serwisy – m.in. Sport.pl, eDziecko.pl, Plotek.pl, Next.Gazeta.pl, Moto.pl, Kobieta.Gazeta.pl oraz aplikacje mobilne należą do wiodących w swoich kategoriach tematycznych. Dostarczamy aktualne informacje, komentujemy bieżącą sytuację i jesteśmy obecni przy najważniejszych wydarzeniach rozrywkowych, lifestyle’owych i sportowych. Naszą ambicją jest zmienianie świata na lepsze poprzez skupianie się na ważnych kwestiach społecznych i poruszanie trudnych tematów. Prawa człowieka, wolne media, ekologia, edukacja, zdrowie psychiczne, generacja Z, inkluzywny język, fact checking, dziennikarstwo rozwiązań, opinie i komentarze to filary pracy dziennikarzy naszego portalu.  

Dołącz do zespołu Gazeta.pl i pomóż nam tworzyć jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w kraju!  

Twoje zadania: 

  • opracowywanie koncepcji projektów kreatywnych,
  • tworzenie harmonogramów i budżetów projektowych,
  • koordynowanie i zarządzanie procesem wdrożeniowo-realizacyjnym projektów specjalnych oraz produktów digitalowych​,
  • praca z grafikami, copywriterami i innymi specjalistami w celu stworzenia spójnej wizji projektu,
  • organizowanie spotkań zespołowych oraz prezentacji postępów projektów,
  • monitorowanie trendów w branży kreatywnej,
  • analizowanie działań konkurencji oraz preferencji klientów,
  • generowanie innowacyjnych pomysłów oraz koncepcji kampanii reklamowych i promocyjnych,
  • przygotowywanie wizualizacji i prototypów,
  • utrzymywanie kontaktu z interesariuszami projektu,
  • przygotowywanie raportów oraz prezentacji dotyczących postępów projektów,
  • wdrażanie i monitorowanie kampanii marketingowych,
  • publikacja kontentu natywnego w ramach projektów specjalnych oraz produktów digitalowych,
  • ocena skuteczności działań kreatywnych oraz proponowanie usprawnień.

Nasze oczekiwania: 

  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z marketingiem, zarządzaniem lub sztuką),
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami kreatywnymi,
  • znajomość narzędzi do zarządzania projektami,
  • umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • kreatywność i zdolność do pracy w zespole.

Oferujemy:  

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę albo współpracę w oparciu o umowę cywilnoprawną, w tym B2B, 
  • pracę zdalną, z możliwością korzystania z biura w Warszawie z kawiarnią, stołówką oraz parkingiem dla rowerów,  
  • elastyczny czas pracy, 
  • przy zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę dostęp do pakietu benefitów (dofinansowanie do karty Multisport, opieka medyczna, linia wsparcia psychologicznego, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i dzieci, dodatkowe świadczenia socjalne, dodatkowe dni urlopu, zniżki na nasze produkty i usługi, do kina i teatru),  
  • przy zatrudnieniu w oparciu o umowę cywilnoprawną (możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach pakietu medycznego oraz ubezpieczenia na życie, linia wsparcia psychologicznego, dostęp do karty Multisport, zniżki na książki, audiobooki, ebooki, prenumeraty naszych tytułów oraz do kina i teatru),  
  • pracę w jednej z największych firm medialnych w Polsce. 
APLIKUJ

REKRUTACJĘ PROWADZI:

Anna Szymońska

in Specjalistka ds. rekrutacji, szkoleń i projektów HR